Trackah123
Hallo allemaal.
Aangezien het de laatste tijd nogal doodstil is op Amigascene.nl, dacht ik hier eens een kijkje te nemen (moest even een nieuwe account aanmaken).
De winter komt er aan en ik ben na een lange tijd weer een beetje aan het rommelen met de emulatie.
Tevens heb ik de nieuwste TOSEC binnen (zie titel).
Mocht iemand interesse hebben in Amiga/C64 spellen, applicaties, demos voor WinUAE en VICE. Laat het me even weten.
Ik hanteer wel de regels van het EAB Forum, (geen Kickstart en Workbench Roms / Cloanto), of andere dingen die nog officieel verkocht worden in 2016, die kan je legaal krijgen op Cloanto (Amiga Forever / C64 Forever).
Infant
Hi Trackah, welkom hier! En met die Tosec kom je de winter wel door :-)
Trackah123
Dat zeker 🙂 hoop werk al dat uitpakken van .ZIP Files.
Ben alles opnieuw aan het inpakken met 7-Zip, dat maakt de boel een stuk kleiner voor een FTP Server 🙂
McVenco
Hoi Trackah! 🙂
Megatron
Leuk je hier aan te treffen Trackah123!
TOSEC.. Download.. SD Kaartje.. MIST.. Wij danken!
Megatron
> Ik hanteer wel de regels van het EAB Forum, (geen Kickstart en Workbench Roms / Cloanto), of andere dingen die nog officieel verkocht worden in 2016, die kan je legaal krijgen op Cloanto (Amiga Forever / C64 Forever).
Er bestaat die oneindige discussie over copyright en right of ownership.. maar wees gerust.. na mijn laatste biertje met Mike Battilana (60e verjaardag van RJ Mical) spraken wij over de bekende "copyrights" en ik kan je melden.. die gast gaat die echt niet moeilijk meer zitten doen om privé gebruik.. dus ach!
n7646
Trackah123
Ja ok, naja ik deel het om mensen een plezier te doen, niet om oneindige discussies over copyrights 🙂 (ik heb trouwens volgens mij sinds 2006 t/m nu alle edities van Amiga Forever / C64 Forever legaal) 🙂 en dat voor een Piet Piraat zoals ik.
Stay tuned 🙂 Als iemand iets specifieks zoekt, stuur me ff een PM.
Zach Weddington, ben benieuwd naar z'n film.
WHiZZi
Ik ben in ieder geval weer heel wat Tandy spul rijker. Mijn dank is groot !
Megatron
Final Cut gezien en BluRay gaat komende maand van de band rollen. Distributie kanaal voor online content loopt ook waarbij er nog wat papier werk getekend moet worden. Grappig genoeg was bovenstaande foto gemaakt als aandenken aan de onderlinge overeenkomst tussen kamp Cloanto en kamp Viva Amiga voor wat betreft het gebruik van historisch video materiaal. De film komt er dus echt 😉
Ikilledher
Welkom Trackah ST01, ST-02, ST-03. Leuk dat je er bent!