tsb
> Goed idee een CD32 evenement het zal een aardig spektakel worden.Helaas kan ik zelf niet komen. Gisteren, toen ik met de CD32 van zolder liep, viel mijn CD32 uit mijn handen boven op de poes. Poekkie heeft nu een gebroken pootje en voelt zich niet zo lekker.
>
> Volgende keer ben ik er wel bij!
En de CD32 dan ?
Megatron
Die lande vrij zacht op die dikke kat van Berry natuurlijk..
Megatron
Ik had ook nog overwogen toch nog te komen maar mijn begeleider raadde mij aan dit niet te doen om een mogelijke terugval te voorkomen. Ik ben er nog niet klaar voor.. Helaas!
michael
Ik denk dat ik ga, maar dat weet ik nog niet zeker. Wellicht dat een lijst met te kopen artikelen wonderen doet of ik wel of niet kom 😉
michael
> Ik had ook nog overwogen toch nog te komen maar mijn begeleider raadde mij aan dit niet te doen om een mogelijke terugval te voorkomen. Ik ben er nog niet klaar voor.. Helaas!
Jammer, tijd voor een nieuwe begeleider die het niet zo erg vind als je terugvalt omdat iedereen een hobby moet hebben 😉
Verkoophoek
Misschien is de Aanwezigheid van heel veel Sinclairs een motivatie om te komen?
De Fiesta zit helaas te vol om er nog een Half dozijn Apples bij te stoppen. Toch moeten ze ooit weg. iemand alhier?
zaterdag 20 augustus is het mogelijk te bieden op de sx32 en de sx-1 uitbreidingen. Ik hoop dat Amiga1260 weet hoe ze werkend te krijgen zijn. Ik plaats morgen wel de spelregels. Op de iPad is me dat teveel werk. Belangrijkste is dat de verkoop alleen op zaterdag 20 augustus in Maarssen plaats zal vinden. Winnaar betaalt cash of via Paypal
Infant
> Mijn CD32 is ongedeerd gebleven inderdaad. Nu lekker achter de A4000 om het probleem met de CF disk iets met checksum error. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Ik denk dat je al aardig op weg bent- zo te zien in Jos Courbois het voor je aan het oplossen!
tsb
> Mijn CD32 is ongedeerd gebleven inderdaad. Nu lekker achter de A4000 om het probleem met de CF disk iets met checksum error. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Ik zou zeggen probeer de vogeltjes dans eens..
michael
Flauw... Maar wel grappig 🙂 is hij wellicht verkeerd geformatteerd? (Zie thread waar ik iets vraag over rekening houden met a1200 herinstalleren).
McVenco
> De Fiesta zit helaas te vol om er nog een Half dozijn Apples bij te stoppen. Toch moeten ze ooit weg.
Wat voor Apples hebben we het hier over? Asking for a friend...
WHiZZi
Ik ben niet die 'friend', maar ik wil het ook wel weten. Wellicht heb ik ook nog wel interesse in een mooie oude Apple 🙂
Verkoophoek
IMAC in het donkerblauw en de zeer zeldzame Dalmatiër uitvoering. Ik ga morgen eens kijken wat er nog meer staat. En welke types het zijn.
Toetsenborden en muizen zitten er niet bij
Infant
Komt Magic dit keer?
Verkoophoek
> Wat voor Apples hebben we het hier over? Asking for a friend...
Het zijn:
iMac G3 indiogo
iMac G3 Dalmatian (zeer zeldzaam ;-) )
Power Mac G4
Power Mac G4 quicksilver
Helaas staat alles in de garage. Ik kan de specs opschrijven als ik er ben. Maar naar huis slepen en testen is veel werk, dus alleen als je serieus ze wilt hebben.
Met uitzondering van de Dalmatian is de club als extreem blij met 20 euro, maar ruilen voor Commodore, Atari, MSX Sinclair etc is bespreekbaar.
Zojuist wel aangehad Power Mac G4 (AGP): volgens de sticker 400MHz, 128 MB, 20GB, zip, MDM (M5183), maar er zit 768 MB in. Draait perfect.
Tenslotte heb ik ook een G5 2.0 DP PCI. Ik vind hem extreem mooi. Ooit aangehad en toen bleek de HD te ontbreken. Deze gaat niet weg onder de 50 euro.
Alles bij elkaar is het veel ruimte dus een package deal is zeer welkom. Meenemen naar Maarssen wordt lastig gezien de ruimte in de auto. Maar eerst zien wie er echt belangstelling heeft.
michael
Stomme vraag wellicht; heb je ook een printer voor de Amiga 500?
Verkoophoek
Helaas printers verdwijnen na de clubdag naar Sillicon Heaven.
Mogelijk wordt er iets gedoneerd op de clubdag. Ik heb alleen een mps 801 ( of was het een 802?) voor de C64
McVenco
> Het zijn:
> (... appels ...)
Die zijn mij wat te nieuw, ik zoek nog een keer een 68k-era Macintosh. Liefst een IIci.
Buzzfuzz
Nou ik heb niks op het programma tot nu toe, dus ik zou ook weer eens komen, ik denk dat de laatste keer vorig jaar was of zo 🙂
WHiZZi
Gezellig Buzzfuzz!
Die appels zijn mij ook iets te nieuw, ik hoopte ook op 68k of ouder 😉
Verkoophoek
Laatste nieuws: op onze clubdag Veel Amiga games (ruim 60 allemaal in doos). Zoals altijd met software wordt alles ongetest verkocht. Het is raadzaam zelf even te kijken of alles compleet is. Ik neem ze niet zelf mee, dus ik weet niet hoe laat ze in Maarssen zijn. Wie het eerst komt....