Ikilledher Dit is de Philips ‘eigenlijk ben ik een 1084’-monitor van Stranger/Hemorrhoids (FR). Nou… je ziet het. Meer vragen dan antwoorden: prachtig! Ik kan er 100 dingen over vertellen maar dat is niet het punt. Welke stickers plakken er op jouw monitor en waarom? Zoals hersenlozen vandaag een voorbedrukte appel ‘plakten’ op hun Apple of lease-Ford Focus plakten wij vroeger enkel stickers die onze ziel beschreven. Welke stickers plakte jij? Wie schreven er op jouw C64? n7253 n7252 n7254 n7255
Magic "Welke stickers plakte jij?" Nou deze.. op mijn diskette box 🙂 Heb hem nog steeds.. (ergens op zolder..) 
wiebow Ik ben niet zo van de stickers en kladderij! Ik houdt mijn spullen graag zoals ze zijn... Tsja.... Maar dit vind ik wel leuk om te zien. Zou het alleen nooit met mijn eigen HW doen.
Ikilledher > Zou het alleen nooit met mijn eigen HW doen. Ik ken iemand die het enkel op andermans hardware doet. Jee, nu ben ik de naam toch even kwijt. :-}
rvo awesome thread is awesome. helaas, ik plakte ook nooit stickers. maar ergens in 1998 heb ik wel deze muismat vol laten kladderen: n7295